05/05/2011

As I'm walking the road, I do as I am told



 måndagens outfit, målade med tygfärg på tyg och fick färg på naglarna som inte ville gå bort,
tränade så hårt att jag nästan svimma och kände mig oerhört duktig!


det blev onsdag snabbt, kändes som att tisdagen inte ens va med den här veckan och min träningsvärk i vaderna tog nästan död på mig..
hur jag var "stajlad" hehe igår under modevisningen, som va GRYM och roligt va de oxå (bortsett från smärtan i mina vader)
kände att det där med färg i topparna va just min grej och detta måste ju lösas på något smart sätt eftersom jag säkert ångrar mig om en vecka



och tillslut Dagens outfit
vaknade upp och va helt slut och kall! detta är då något som motsvarar mig variant av slappa kläder till skolan, sydde vidare på min klänning och ooh va fin den blir mums!
dags att slagga!
tjingeling

No comments:

Post a Comment